reede, 4. detsember 2009

Kõhutants ja viiskümmend roosi

Igal aastal selle pimeda ja koleda kaamose keskel hakkab mul tekkima tunne, et selgroog vajub kõveraks ja pea kukub tagumikku. Liikumisvaegus, noh...Kuigi maakodus elades ei saa päris kurta, et kogu elu vaid raamatulugemisest ja diivanillamamisest koosneb, jääb sellest suvega võrreldes ikka väheks, paljast puudetassimisest-askeldamisest ei piisa.
Interneeduses ringi lapates leidsin kuulutuse, Keila kultuurikeskuses kõhutantsu trenn algajatele. Sobib igas vanuses ja iga kehakaaluga. Esimene tund tasuta. Et koht jääb nagunii poolele teele töö ja kodu vahele, siis miks mitte proovida.
Esimese kümne minutiga sain aru, et olen vales kohas. Üks asi on kodus puid tassida, maad kaevata ja kive veeretada. Tööd, mida tehes saad ise valida aega ja asendit, keha ise teab, kuidas ta saab ja suudab. Ettenähtud rütmis etteantud liigutuste tegemine aga tuletas kohe ja väga valusalt meelde, et viimased õmblused keresse said tsutt vähem kui neli kuud tagasi. Ja kokku on neid õmblusi päris palju ja päris valusaid.
Lisaks oli käte ja jalgade koordinatsiooniga olukord kah tavaline, see tähendab, et minu jalgu ja käsi koordineerivad tavaliselt kaks erinevat ajupiirkonda, millel omakorda side täielikult puudub. Tänu sellele pole ma kunagi korralikult tantsima õppinud. Õnneks sündisin sellesse põlvkonda, kus on ka orangutangi kombel karglemist tantsimiseks lubatud pidada.
Olles enesehaletsusest lõpuks jagu saanud, keksisin teise trennipoole omas rütmis ja oma liigutustega kaasa. Treeneri vähe imestunud pilgu peale ütlesin, et olen ilmselt valesse kohta sattunud. Viisaka inimesena seletasin ka, miks.
Edasised kõhutantsutrennid hakkavad toimuma kodus elutoas koos koertega. Oma muusika järgi, oma liigutustega ja põrand on puhtam ka.
Õhtul magama jäädes nägin unes viitkümmend valget lõhnavat roosi, mille majaomaniku esindaja täna mulle tõi, vabandades, et ta õigel päeval tulla ei saa. Oleks kakskümmend aastat noorem ja tervem, oleks võinud poissi ennastki unes näha, pole tükil ajal nii heade kommete, hea hariduse ja hea välimusega kutti kohanud. Mis siis, et rahvuselt lätlane. Musi sain sellegipoolest. vot.

7 kommentaari:

Bianka ütles ...

Nii kaunid roosid!

Mul on karvane tunne, et on paras aeg teele saata ka oma õnnesoovid selleks ümmarguseks tähtpäevaks! Millal see päris õige päev on, ei tea...

Soovin sulle veel samapalju tegusaid aastaid! Kingituseks aga Roosiaia Kuningannale peaks sobima see laul:
http://www.youtube.com/watch?v=l3jL28bjdK8

Sipsik ütles ...

Õiget aega kompavad õnnesoovid ka minu poolt liikvele saadetud:)

Aga ma ei saa miskit parata - see koordineerimatute käte-jalgadega kõhutantsija silma ette manamine ei lase lõbusal irvel mu näolt kaduda:) Hirmsasti meeldib, kui inimesed oskavad enese üle irvitada, olgu see siis võimendatult või puhta tõsiselt:)

Heli ütles ...

Sellise koguse rooside kohta vist võib öelda "hunnik" või "sületaäis":)
Imeilusad valged roosid!

Kõhutantsuga või ilma... igatahes jätkuvat õnne Sulle, kulla Thela!
Tants puude-koerte-ja muu rassimisega on parasjagu keerukam ja põnevam;-) Kusjuures... ilmaelu muutub sõna otseses mõttes paremaks ja ilusamaks siis...

helle ütles ...

Kui on roosid vaasis, siis on tähtis päev möödas? Kui ma õigesti aru sain, siis unenäo-roosid need ju pole.
Igal juhul õnne ja ilusaid aastaid!

kukupai ütles ...

No nüüdseks on õige päev kindlasti möödas, aga naisterahvale ju tohibki tagantjärele õnne soovida!
Ikka nooruslikkust ja jaksamist, mis muud!

Emmeliina ütles ...

jälle magasin maha, aga sellele vaatamata:

..ja ma ei tea, miks just see, aga mulle lihtsalt meeldib, võta heaks

Tarud on vagusi,
kõik see mesilane magab,
aga mitte seen.
Mulla all ei olegi veel talv,
on lihtsalt veidi jahedam.
Seen vilet lööb ja mõtleb,
kuidas olla maitsev,
või millestki ta igatahes mõtleb.
Kõik oma visiitkaardid,
blanketid ja ümbrikud
saatis ta trükki septembris.
On puhkus,
seen suigatab.
Nihutab niidistikku,
kadestab taevasi räitsakaid,
kel traadita internet.
Hea hilissügise seen.
hea hilissügise öö.
/Karl Martin Sinijärv/

Anonüümne ütles ...

oppinud