pühapäev, 2. jaanuar 2011

Nagu poleks olnudki,

seda viiepäevast puhkust, noh. Esiteks olen ma täpselt sama väsinud kui nädal aega tagasi. Teiseks ei saa ma aru, mida ma tegin. Mitte kusagil ei käinud, ainult korra poes ja naabrite juures aastat vahetamas. Mitte midagi tehtud ei saanud, peale ühe lävepaku ja tavaliste toimetuste, mis ühe maakodus elamisega paratamatult kaasas käivad. Lumi-puud-lumi. Lugesin läbi paar raamatut. Vaatasin ära mõned vaatamata DVD-d, Suhtlesin koertega rohkem kui tavaliselt. Suhtlesin sõpradega, nii reaalis kui virtuaalis. Ja saidki need viis päeva läbi nagu oleks kass saba peal ära kandnud.
Homme taas tööposti otsa ja miskipärast ei ärata see vähemalt hetkeseisuga minus üldse mitte mingit vaimustust. Võib-olla oleks sellist mõnepäevast talvepuhkusr targem mitte võtta, töörutiin saab rikutud, aga väljapuhkamisest on asi kaugel.

3 kommentaari:

neiud ärevil ütles ...

Issand jumal,kas seda siis juba küll ei saanud.Mina ei tea kas ma niipaljugi tegin.Tõõposti otsa ronin mina ka ja lausa rõõmuga.
Head uut aastat!
Mina lugesin ka ja mõnuga.Oli hea raamat.500 lehekülge lausa paari päevaga.Ei saanud kuidagi pooleli jätta.

lepatriinu ütles ...

Sama siin... See niisama molutamine on veel väsitavam kui tööl käimine. Tegelikult ikka jumala õige - mida rohkem teed, seda rohkem jõuad, ainult vahepeal peab pisut puhkama ja üle pingutada ka ei või.

tegelinski ütles ...

ongi kummaline, et kuidas töö kõrvalt kõike seda teha jõuab... ja rohkemgi veel.
Aga niisama vedelemise aeg on ka oluline :)
Edulist uut aastat!