kolmapäev, 9. juuli 2008

Kummastavad kummalisused

Arvatavasti ei jõua ma neid ära postitada, sest neid on nii palju. Ma olen sünnist saati sihuke teise seina nael olnud.
Aga kui liigitada, siis...
1. Korduvad kummalisused:
Jalutan polikliinikus jalga pandud siniste sussidega läbi terve linna ja mõtlen, huvitav, miks küll nii libe on.
Käin öösiti suitsetamas ilma sellest midagi mäletamata (sellest tuleks vabaneda, aga kuidas vabaneda asjast, millel pole ärkvelolekuga midagi tegemist).
Astun oma meessuhetes korduvalt ühte ja samasse ämbrisse (ämber pidavat olema eestlase rahvusjalanõu, kõige parem kui kaks ämbrit, üks kummagi jala jaoks).
2. Autodega seotud kummalisused
Hüppasin kord autosse, et 5km kauguselt kohvikoort tuua. Selle lühikese jupi peal jõudsin metskitsega kokku põrgata. Politsei tuli kohale ja konstanteeris fakti, et uurida pole siin midagi, kits ajas auto alla.
Kord õnnestus mul rentida auto,mille paaki oli võimalik korraga tankida ainult 20 liitrit bensiini. Küll oli lõbus logistikat harrastada, kas jõuab järgmisse bensiinijaama või mitte.
Järgmisel rendiautol kadusid ükshaaval ära käigud alates viiendast. Lõpuks jäi alles ainult tagumine käik. Jätsin auto keset Kunderi tänavat ja kutsusin kohale rendifirma esindaja ja takso...
Sadasin rahvarallil kaardilugejana ilma igasuguse turvavarustuseta mossega kraavi katusele. Mosse läks vanarauaks ja mul kadus üks kõrvarõngas ära.
3. Söömisega seotud kummalisused
Ma ei söö aed- ega puuvilju ja teraviljatoite (üksikud erandid mõnede kartuli-, pasta- ja leivaliikide näol on olemas). Erandid veel lehtsalat, kurk ja tomat väikestes kogustes. Esiteks ei maitse, teiseks reageerib mu organism koheselt ja väga halvustavalt, kui ma üritangi.
Mitmekäiguline gurmeeõhtusöök pidulikus õhkkonnas on minu jaoks võrreldav hiina piinakambriga. Lauakommetega on mul kõik titest saati selge, aga lihtsalt igav on. Ja ma ei suuda ilmselt vääriliselt hinnata toitu, mida peab mikroskoobiga taldrikult otsima.
4. Seltsielu kummalisused
Suur seltskond võib olla hea, kui on tegemist samade huvidega inimestega. Aga väike on parem.
Niinimetatud seltskonnaüritused on üldjuhul sama surmigavad kui gurmeeõhtusöögid. Kamina ees raamatut lugeda on igatahes lõbusam ja huvitavam.
5. Aiandusega seotud kummalisused.
Esimesed paar maaeluaastat külvasin kevaditi suure innuga suvelilli ja siis kiskusin kõik tõusmed umbrohu pähe üles.
Kui mul on epilaator kadunud, leian ta suure tõenäosusega aiatarvete korvist.
6. Kummalisemad ettevõtmised
Kõige kummalisemad jätan oma teada :). Aga üks markantsemaid seiklusi oli aerupaadiga ümber Pakri poolsaare sõudmine. Pärast tunnistasime kaaslasega teineteisele, et oleks kumbki iitsatanud, et läheme tagasi, oleksime seda ka enne kõige kriitilisemaid kohti ka teinud. Ise saime põhiliselt läbimärjaks, aga puupaat peale seda enam eriti merekõlblik ei olnud.
Väikelaevajuhiload sain mitu aastat enne autojuhilube. Käisin koos 40 mehega merekoolis kursustel. Algul vaadati, et blond tibi tuli lantima. Kolme kuu pärast lõpetas tibi kursuse parimana.
7. Reisimisega seotud kummalisustest võiks terve eraldi blogi kirjutada, kui ainult aega oleks. Viimane kummalisus oli mais, kui Türgi neljatärnihotellis ei olnud ei voodipesu ega tekke. Pika kräunumise peale tekid ikkagi teisel päeval toodi, aga voodipesu ei ilmunudki.
Kes pikemat lugemist tahab, võib vaadata http://www.trip.ee/node/22728
Unihiire kord...

5 kommentaari:

Bianka ütles ...

Sinu kummaliste asjade postituse juurest leidsin veel ühe kuummalisuse. Viite oma blogisse. Mõtlesin, et huvitav-huvitav, millal ma selle postituse küll tegin? Kas jälle kuutõbisus kallal,et ei mäleta?

Sinu toidusallimatused on ikka päris kummalised küll. Sul on tõesti raske midagi hamba alla leida.

Eve Piibeleht ütles ...

Selle Sinu postitusega on müstiline lugu jah, ta suunab kuskile mujale aadressile.
Aga see toiduainetetalumatus on geneetiline, mu vanaisa oli samasugune ja õepoeg on ka. Ema ja õde see eest pistavad juurikaid mõnuga.

Bianka ütles ...

Sul on minu blogi aadressiks pandud mitte blogi enda, vaid Google otsingu aadress. Sellepärast käibki jutt algarvudest. Uuem info otsingus.

Segasumma Saara ütles ...

Aga päris muhedad kummalisused sul ;).

Bianka ütles ...

Ja kuidas arstikäik läks?