reede, 20. juuni 2008

Tehtud!

Nagu deklareeris kunagi üks väga ebasümpaatne partei. Võtsin Delfist oma kohvri ka kaasa, aga kahjuks ei kopeerunud äraütlemata hinnalised kommentaarid. Nii et juba nende pärast tuleb vana korter ka alles jätta.
Aga kui välja arvata asjaolu, et Kõu otsas istudes tundub ka blogger kaunis aeglane olevat, ja et mul ei ole halli aimugi, kuidas vanade tuttavate blogisid siit maailmast üles leida, ja mis veel hullem, ei oska ka kuskilt otsida (aga küll ma välja mõtlen), olen end seega uude kodusse sisse seadnud.
Ja muuseas, ma sain täna nelja kuu vanuseks. Kes teab, see mäletab. Endale tuli see meelde siis, kui aiatööst valutavat selga triikisin ja õepojale kurtsin, et võhma miskipärast pole.Siis arvutasingi välja, et täna sai viimasest opilaual lesimisest neli kuud. Ja ma vingun, et võhma pole :)

6 kommentaari:

Bianka ütles ...

Teretan sind veelkord ka sinu blogis!
Mina näen küll sinu vanade lugude kommentaare. Väga kavalalt kopitud sul. Mina tekitasin iga vana postituse uuesti, muutsin seal kuupäeva ja tõin ühekaupa ka kommentaarid üle. Vaeva oli kõvasti, aga tore oli neid üle lugeda ja meenutada.
Info mõttes sulle niipalju, et kui tahad oma blogi rohkem nähtavaks teha, siis seda saab blog.tr abil. Kui huvi pakub, siis lingi saad minu blogist ("blogipuu".

Eve Piibeleht ütles ...

Ma ise avastasin ka alles hiljem, et kommentaarilingid tulid kopeerimisega kogemata kaasa. Ja sellest on ainult hea meel.

Segasumma Saara ütles ...

Mina ka olin väga erutatult üllatunud, nähes kuidas sul see delfi postituste kopeerimine oli õnnestunud. KUIDAS see sul nii hästi õnnestus :)? Mina omal ajal tegin kah samamoodi nagu Algarv - pluss oli, et sai kõik üle lugeda, ja see ka, et tollal oli palju neid spämmkommentaare delfis, neid ma siis blogerisse kaasa ei toonud. Miinus muidugi jah, et kõvasti aega kulus :).

Segasumma Saara ütles ...

Palju õnne neljakuusela :)!

Segasumma Saara ütles ...

s.t. neljakuusele :P.

Mitte mingile kuusetukale :P.

Eve Piibeleht ütles ...

Nagu juba mainitud, õnnestus mul see kommentaarilinkide kopimine poolkogemata. Kasutades Mozilla Firefoxi, võtsin oma vana plogi mitte postituste,vaid lehekülgede kaupa copy-paste ja nii saabusidki ka kommentaarilingid õnnelikult uude koju.