reede, 17. juuli 2009

Kiirtoit ja kiired naised

On olemas üks sellise pealkirjaga film. Mulle, kes ma vaatan umbes kolm filmi aastas, on miskipärast meelde jäänud. Selline naljakas kaasaegne muinasjutt.
Selle nädala jooksul oleme õeraasuga kasutanud kööki peamiselt hommikukohvi joomiseks. Õhtusöök on olnud kas mõne supermarketi valmistoiduletist, hiina restorani take-offist või täna näiteks Peetri Pizzast. Aeg selline.
Väsimus ühtpidi tappev, elamus see-eest positiivne. Tööliste entusiasm uues tootmishoones annab endalegi sellise adrenaliinilaksu, et ümmargused jalatallad lähevad meelest. Viimastel päevadel olen peamiselt ergutustüdrukut mänginud, kui paremat pole, käib ülekaaluline peaaegu-viiekümnene kah :). Vähemalt siis, kui lähema kolme hektari raadiuses ühtegi teist naist ei ole. Lohutan väsinuid, puhun äralöödud kohtadele, keedan kohvi, kiidan tublisid. Vene keeles on õelavõitu väljend: hvaljai duraka, rabotajet kak loshad. No hobused oleksid sellise töötempo peale ammugi kabjad taeva poole sirutanud. Või vähemalt postijaama nõudnud.

Igaüks läheb lolliks omamoodi, mina näiteks ostsin endale eile tõukeratta. Pilt netist, minu oma on palju ilusam, tulipunane. Arvestades 2,5 nädala pärast saabuvat oppi ja detsembris saabuvat poolesajandi juubelit, peab ilmselt 90% inimestest mind debiilikuks. Selles ei ole minu jaoks midagi üllatavat. See-eest tundsin end sellega tööle jõudes nagu viienda bee kõige popim plika, kõik tahtsid ratast laenata. Endal jäi väga positiivne mulje Matkaspordi poest, sellest hoolimata, et seal oli järjekord ja masust ei märkigi. Ma hästi ei usu, et need kallite telkide ja magamiskottide ostjad kodutuks jäänud olid.Lisaks positiivne emotsioon sellest, et mõne asjaga on ka Eestis võimalik, et eelmisel päeval tuleb mõte ja järgmisel päeval lähed ja ostadki. Poest, ei peagi kusgilt Inglismaalt või USA.st tellima. Jätame seejuures kõrvale fakti, et eelmisel päeval oli üks peen rattapood mulle väitnud, et selliseid rattaid ei ole olemas.
Igavesti mõnus oli igatahes mööda uue tootmistsehhi ligi 4000m2 suurust peegelsiledat põrandat tuisata. Ja kui ma õhtul sellega koju jõudsin, tuiskas meie peaaegu-kaheksateistaastane sellega sama mõnuga mööda õue ringi.
Täna on puhkepäev. Õhtul paar lähedast külalist ja saun. Kõik. No kui mul väga igav peaks hakkama, siis rohimist oleks aias nii et oi-oi. Vaatame.

4 kommentaari:

helle ütles ...

Tundub, et äge ratas.
Kas tal pakiraami polegi?? Et kedagi sõidutada saaks??!:)

kukupai ütles ...

Oot-oot, ega Sa ometi sellega mööda maanteed sõitnud? Ikka autokastis jõudis koju?
Kuigi - see oleks alles priima vaatepilt olnud, autojuhtidel kaelad õieli ja pärast oleksid saanud süüdistuse ahelkokkupõrke põhjustamises ;)

Heli ütles ...

Lumehelbekese lisavarustus:)
Jee... tahaks ka ringi tuisata! 4000 m2 - äge!
Saabusin just Kihnust, kus mõningase harjutamise järel sai väikse tuiskamise tunde kätte.

Bianka ütles ...

Vaata siis ette, et sa kedagi tsehhis alla ei aja. Signaal ikka on rattal küljes?

Ma uues Maarjamõisa haiglas hoian rohkem seina äärde, kui õekesed koridori mööda tuhisevad ;)