neljapäev, 10. september 2009

Ekskursioonid levialadesse

Kunagi üheksakümnendate lõpul, kui Tele2 oma odavate telefonidega turule tuli, liikus rahva hulgas nali, et Tõnis Palts korraldab tasuta ekskursioone Tele2 levialasse. Meil nüüd siis aastal 2009.sama situatsioon, ainult et teiste teenusepakkujatega.
Elisa levi pole endiselt, nüüd vist juba nädal aega. Ega ma muidu eriti põekski, aga kuna ma olen endiselt haiguslehel, muutuvad sõbrad-tuttavad väga närviliseks, kui mu telefon päevade kaupa levist väljas on. Et äkki midagi juhtunud või sedasi. Muidu on päris kena rahulik, keegi ei saa mulle baktereid õgivaid tolmuimejaid (või oli see vastupidi) või IMP Balticu grammatikavigadest kubisevaid keeleõppepakette pakkuda.
Teiseks plaanisin endale just selleks nädalaks mõne kullerpaki saamise ja muid koduseid askeldusi. Pakid olen tänu headele suhetele postionuga kätte saanud. Kuigi situatsioon on lollakas küll, tellid endale kullerposti ja siis ei saa kuller sind telefoni teel lihtsalt kätte.
Kolleeg saatis Diili ja Smardi kõnekaardid katsetamiseks. Tulemused: EMT levi köögis, esikus ja raamatukogus null, suure toa taganurgas kolm kastikest. Õues maja taga levi pole, maja ees suunaga Laulasmaa poole viis posti. Kuna mul ei ole plaanis maja ette telefoniputkat rajada ja seal istuma hakata, jäi ära.
Tele2 levi kõikus kogu krundi ulatuses 0-2 vahel.
Saatsin mõlemad kõnekaardid kolleegile tagasi soovitusega neid kohvitassi alustena kasutada.
Kõige vahvam on see, et Elisa ei ole nädala aja jooksul suutnud vastata, miks kuus aastat täiesti korralikult toiminud levi (isegi mobiilinternett töötas) äkki ära kadus.
Katsetasin ka teist SIM-kaarti teise telefoniga, sama lugu. Operaatorvõrku ei leita.
Naabrimees pidas eile lausa auto kinni, kui mind heitunud ilmel koduriietes maanteel hulkumas kohtas. Et mis lahti - midagi pole lahti, teen ekskursiooni Elisa ja EMT levialasse, postkontorisse oli vaja helistada, et nad mulle täna ikka paki ära tooksid. Teisel pool maanteed oli levi täitsa olemas.
Egas midagi, Kõu õnneks vähemalt veel toimib. Seni, kuni elektrit on.

3 kommentaari:

Minuke ütles ...

Sama anomaalne lugu mul keset Tallinna. Puitmaja vannitoas puudub igasugune mobiililevi. Ei ole ma kasutanud ehitamisel kummalisi materjale. Samas korrus kõrgemal, toas, levi kenasti olemas.
Ma lihtsalt püüan telefoni mitte vannituppa unustada. Aga sa ehk saaksid soetada Elioni paketi ning mobla lauatelefonile lihtviisiliselt ümber suunata.

Eve Piibeleht ütles ...

Siia Elioni maaliini tõmbamise eest küsis Elion juba mõned aastad tagasi kuuskümmend tuhat, lisaks läheks liin läbi kahe krundi, mis ei kuulu meile, s.t. servituudilepingud ja maksud. Mul ausalt öeldes ei ole sellist raha.

Anonüümne ütles ...

"..rahva hulgas nali, et Tõnis Palts korraldab tasuta ekskursioone Tele2 levialasse.."

Tglt nali vanem kui Tele2, kildu visati Q-GSM levialasse ekskursioonidega. Tele2 neelas lihtsalt tolle omaaegse Q (mäletad veel maja katusel tasakesi pöörlevat valgustatud Q-tähte?) alla, levi aga jäi sama olematuks. Ma ise olin mõnda aega tolle Tele2 kaabelTV-klient, anekdoote (tõestisündinuid) tollest ajast võiks rääkida õhtu otsa vaid aeg-ajalt rummi vahele rüübates. Siis võttis samad võrgud üle Starman, anekdoote jäi pisut vähemaks..
(Paberihunt, neiupõlvenimega "hundikutsikas", siin taas eksikülalisena)