reede, 16. aprill 2010

Kui emake Maa aevastab...

on end ülbelt looduse krooniks pidav inimene täpselt sama abitu nagu selili kukkunud sitikas. Siba, mis sa sibad ja vihasta, mis sa vihastad, teha ikka eriti midagi ei saa. Ma ei taha ausalt öeldes isegi mitte ette kujutada, mis praegu enamuses Põhja-Euroopa lennujaamades toimub. Olen kunagi olnud Kopenhaageni lennujaamas uduga, mis takistas õhkutõusmist paar tundi ja juba selle tulemus oli korralik kaos. Mis siis rääkida paaripäevasest lennuseisakutest suurtes lennujaamades, kus iga viie minuti tagant stardib 5-10 lennukit.
Mind isiklikult puudutab see samuti, kuna pühapäeva hommikul peaksin olema Tallinnast Riia kaudu Londonisse suunduval lennukil. Kas see ka teoks saab, ei ole praegu võimalik ette ennustada. Lennupiletite raha lubab lennufirma tagasi maksta, hotelli osas vastust veel pole. Pühapäeva õhtuks juba oktoobris ostetud kontserdipiletid võib ka korstnasse kirjutada ja sellest oleks vaat et veel kõige rohkem kahju, sest selliseid kontserte eriti sagedasti ei korraldata.
Praegu tulen lihtsalt hoida pöidlaid ja varbaid, et see tuhapilv kuhugi Põhja-Jäämere kohale kooserdaks. Koos minuga hoiavad pöidlaid ja varbaid ilmselt kümned tuhanded inimesed, kellel arvataolevalt on suuremaidki muresid kui ära jääma kippuv puhkusereis.
Pildid siit. http://www.dailyworldbuzz.com/iceland-volcano-eruption-from-eyjafjallajokull-glacier-island-exclusive-report/30991/

3 kommentaari:

Bianka ütles ...

Sellest oleks küll kahju, kui sa kontserdile ei pääse. Uskumatu, kuidas loodus võib kõik plaanid segi lüüa.

Mul tekkis selline mõte, et kui sina, paljunäinud-käinud inimene mõni teinegi kord kuhugi huvitavale üritusele (kontserdile vms) kavatsed minna, siis kui sobib, kutsu mind ka. Näiteks Londonis pole ma käinud ega söandaks omapäi minekut ette võtta. Et kus see kontserdimaja asub jne. Vähemalt praegu on mul küll plaan aktiivsemaks inimeseks hakata, kui ma seni olin.

Eve Piibeleht ütles ...

Pole üldse paha mõte :)

soodoma ja gomorra ütles ...

pagan võtaks, see avalause on lihtsalt nii super hea......
ise mõtlesid välja:)?