reede, 23. jaanuar 2009

Analüüsid, nullidega number ja üht-teist veel

Kõigepealt siis pöidlahoidjatele teadmiseks, et eilne arstilkäik kinnitas mu teadmist, et ükski kaape- või puuteproov ega ka Philipsi hiiglaslik kompuutertomograaf ei suutnud jaanuarikuu seisuga mu organismist leida ainsatki sõrajälge. Kuigi olin analüüsivastuseid juba eelnevalt internetist hiilimas käinud, oli ikkagi kuidagi väga tore seda ka arsti käest kuulda. Kallistasin arsti impulsiivselt (see inimeste kallistamine on mulle taanlastega suhtlemisest külge jäänud, aga siiani pole ka ükski eestlane karjudes minema jooksnud). Järgmine kontroll aprilli lõpus.

Pöidlahoidjaid tundub aga olevat. Eile näitas juuni lõpus blogspotti üle toodud blogi kaunter viiekohalist numbrit. Kui aus olla, siis omal ajal blogi alustades ma lugejatele üldse ei mõelnud. Kirjutama pani eelkõige tunne, et ma lähen lihtsalt lõhki, kui end välja kirjutada ei saa. Eksiga rääkida ei saanud ja teisi pereliikmeid oma jauramisega pidevalt tüüdata ka ei tahtnud. Nii saigi algul anonüümne interneedus enese väljaelamise kohaks. Kui hakkas esimest tagasisidet tulema, oli see esialgul lihtsalt huvitav. Siis toetav. Nüüdseks võin ilmselt juba nii mitmeidki inimesi oma blogisõpradeks nimetada. Ja sellest on ainult hea meel. Aitäh Teile, et te olemas olete, rasketel aegadel on mul Teist palju tuge olnud.
Läbustajatest olen õnneks siiani pääsenud. Ilmselt ei ole viiekümnele läheneva tädikese blogi nende jaoks piisavalt atraktiivne.
Ja siinkohal siis lugejatele väike präänik ka. Sain lõpuks netti üles oma kolm reisikirja koos mõnede piltidega. Osaliselt on neid ka trükis avaldatud, Zimbabwe EPL-s, Angola Ekspressis. Punase mere broneeris vahepeal Estraveller, aga kuna ma pole neist rohkem midagi kuulnud ja ka ise pole viitsinud teksti toimetada, siis jäägu nii nagu on.

Ning last but not least - kukupai virutas meemiga.
1. Leia oma vanadest blogikirjutistest teemad, milles kajastuksid järgmised sõnad/ teemad ning lingita need. Sõnad oleksid: pere; sõprus; armastus; mina ise; mida iganes (vabavalikuline teema, mida tahaksid esile tuua).
2. Anna 5:le blogipidajale meemi “teatepulk” edasi. 2 neist peaksid olema Sinule uued blogitutvused.

Anna meemisosalemise teade ka blogipidajatele, näiteks kommentaarilahtrisse.

1. Pere nagu on, kuigi mitte klassikaline. Aga oma, soe ja toetav. Nagu näiteks siin.
2. Uutest sõpradest juttu kasvõi samas postituses, mida praegu kirjutan.
3. Armastusega on hetkel kehvasti. Polegi millelegi linkida. Kui siis, armastus elu vastu.
4. Minu kõik kolm blogi olengi mina ise :).
5. Ökoelu on viimasel ajal teema, millega meeleldi rohkem tegeleks, kui hetkel võimalik on.

Kuna enamus blogituttavatest on kas meemiga juba pihta saanud või põhimõtteliselt meemindusega ei tegele, olen nüüd natuke raskustes. Aga proovime siiski:
Emmeliina
Lendav konn
Unihiir
Kuduv koeraomanik
Kummutisahtel

7 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Onnitlused heade analüüsitulemuste puhul!
Sattusin paar kuud tagasi juhuslikult sellele blogile ja sellest ajast saadik loen enam-vähem korrapäraselt. Normaalsed väärtushinnagud + hea huumorimeel = nauditav lugemine.

Kaamos ütles ...

Neid häid uudiseid on hea kuulda!

unihiir ütles ...

palju õnne! pöidlahoidmisest on kasu olnud!

homme püüan süveneda meemindusse (kui ma juba süllogisme lõdva randmega lahendan, siis meem on ju lihtsalt lapsemäng)

Segasumma Saara ütles ...

Nii tore kuulda, et taaskord heade uudistega arstivisiit :)!

Sipsik ütles ...

Vot NEED on nüüd küll super uudised:D
Samas vaimus edasi!

deia ütles ...

Vot neid uudiseid on küll tore kuulda!!!

kukupai ütles ...

Ma olin mitu päeva netita, nii et jõudsin alles nüüd neid häid uudiseid lugema. Aga väga tore ju!
Ja et viitsisid meemile vastata - aitäh! Oli päris lahe lugemine.