esmaspäev, 4. mai 2009

Halb ja hea

Halb uudis on see, et emotsioonitu I-Patsient teatas mulle must valgel täna analüüsi vastuseks, et retsidiivi kahtlus, carcinoma en situ.
Hea uudis on see, et kuigi analüüsi vastused olid tulnud juba 27.aprillil (õnneks ma eelmisel nädalal ei taibanud vaadata), pole arst mulle siiamaani helistanud ja see ehk tähendab, et vähemalt 18.juunini jäetakse mind rahule. Loodetavasti.
Egas midagi, elame edasi. Ehk nagu mu vaimutohter mind eelmisel nädalal lohutas: tänapäeval on vähi tähendus muutunud ja tegemist on lihtsalt ühega paljudest kroonilistest tõbedest, mida õigeaegse meditsiinilise sekkumisega on võimalik kontrolli all hoida.

4 kommentaari:

Kaamos ütles ...

Kõik läheb hästi, arst kindlasti teadis, mida tegi, kui ei pidanud vajalikuks kohe helistada.
"Kahtlus" on kahtlus, ei midagi enamat!
Pöidlad pihku ja lilled kasvama!

Bianka ütles ...

Ladina keelest ma aru ei saa, aga kui arst ei sattunud paanikasse, siis loodan, et asi pole eriti tõsine. Hoian pöialt!

Sipsik ütles ...

Jap, arvestades arsti ja sinu sagedasi kohtumisi olen veendunud, et väiksemagi paanika korral oleks arst juba ammu helistanud.

Emmeliina ütles ...

Kui eluterve lähenemine sellel arstil.
Õige kaamos, rohkem lilli!

Tuli meelde Talvi Ausmaa (ma ei tea, kas juhtusite temast kunagi saadet vaatama)
Märtsi koolivaheajal käis tema poeg Silver meil külas ja rääkis, et ema tunneb ennast lausa hästi ja tuli just Soomest reisilt :)