pühapäev, 7. detsember 2008

49

Viimane sünnipäev, millest mul midagi mäletada on, oli kahekümne viies, seega siis pea veerand sajandit tagasi. Mitte sellepärast, et mu mäluga midagi lahti oleks, lihtsalt sünnipäevi pole eriti peetud. Väikesed sõpradega istumised ei lähe arvesse, neid tuleb ju ette ka ilma tähtpäevadeta. Viimastel aastatel aga olen sünnipäeva tähistamise sujuvalt jõululaupäevaga ühendanud, et üks kokkamine ja koristamine. Nii on plaanis ka sellel aastal.
Üleüldse tekitas aasta vanemaks saamine vahepeal pigem negatiivseid emotsioone ja tähistamiseks polnud tujugi. Sel aastal siiski teistmoodi, pigem on mul täna lisanduva numbri üle hea meel. Justkui oleksin kätte saanud verstaposti, milleni aasta algul suurt jõuda ei lootnudki.
Hommiku olen veetnud arvuti ees, kohvitass käeulatuses, mörisev ja hommikumantlit lutsutav viiekilone "kassipoeg" süles, ja koerad jalus peesitamas. Mõnus.
Ja esimese õnnitlussõnumi oli saatnud ekskaasa, kell 00.07. Mina magasin sel ajal saunajärgset ilu-und. Mulje jäi küll selline, et tema istus, telefon peos ja ootas õige kuupäeva saabumist. Olen õel vanamoor, olen, olen...

17 kommentaari:

Heli ütles ...

Julgustav lugemine:) Õpin ka tasapisi, et lisanduvad aastad pigem kingitus kui koorem. Teatud elueas on lihtsalt rohkem mõistust, et kõike väärtustada ja nautida. Lihtsaid hetki - saun, kassid, koerad, hobused...

Palju õnne!

toompeale ütles ...

Palju õnne, Sulle, Thela!
Soovin, et Sul ees oleks veel väga-väga-väga palju tegusaid ja rõõmsaid aastaid!

helle ütles ...

Õnnitlusi ja õnne ei saa kunagi liiga palju olla - seepärast astun ka õnnesoovijate rivvi, kuigi mina kaasblogijna pole vist Sulle silma jäänud!

Anonüümne ütles ...

Ma olen terve see aasta vaevelnud vanusega seotud negatiivsete emotsioonide käes. Sellepärast on sinu sissekannet hea lugeda, annab lootust. Aitäh selle eest!

Ja hästi palju õnne ka!

päevalill ütles ...

Õnne ja palju helgeid hetki ka minu poolt!Et olen Sinu verstapostist tükk aega tagasi möödunud,olen samuti palju mõelnud endale selgeks vanusega seotut.Ja mis seal ,salata,raske on olnud rahul olla ja mitte kahetseda olnut,seda,mida nagunii muuta ei saa.Aga ma siiski pigem positiivne inimene.Ja blogima ehk hakkan ikka ka ja fotoalbumi teen....Et muidu olen teile liiga icognito.

deia ütles ...

Palju-palju õnne ka minu poolt:)
Minul lööb uue aasta alguses uue aastakümne ette - aga ma veel pole kahjuks selleni jõudnud, et sellest rõõmu tunda. Mul on sinult veel palju õppida.

Helina A. ütles ...

Sünnipäeva tähesäras
avanegu õnnevärav,
et su salajased soovid
unistuste tagahoovis
leiaks läbi õnnekaare
oma unistuste saare..

Palju, palju õnnelikke aastaid! :)
@)--,--'-----



(aktiivne sinu blogi lugeja!)

konn, lendav konn ütles ...

Edu ja tervist!

Vana Konn:)

kukupai ütles ...

Õnnesoovid!
Minul on see number juba selja taga... Aga vanad me ju veel pole?! Mina küll mitte!

Bianka ütles ...

Kulla Thela!

Mis möödas, see läinud,
mis tuleb, ei tea.
Ole rõõmus ja õnnelik
täna, siin ja praegu!

Õnniten sünnipäeval!

Kaamos ütles ...

Palju õnne. Palju rahu. Palju tervist. Palju jõudu.
See pole veel vanadus, vaid targa inimese iga. :D

Eve Piibeleht ütles ...

Tänan kõiki õnnitlejaid...ma tõepoolest ei teadnud, et mu blogil nii palju lugejaid on. Virtuaalne põsemusi teile kõigile!

Minuke ütles ...

Palju õnne, Thela! Parimad aastad on ju alles ees!

/reedel ma isegi nutsin natuke, kui passi vaatasin./

Marjakas ütles ...

Hilinenud õnnesoovid :)

Mis puutub sellesse telefon peos istumisse, siis tegelikult on minu arust armas kellelgi meeles olla niimoodi kell 12. Mulle endale meeldib ka alati olla see esimene saatja.

Segasumma Saara ütles ...

Õnne läheb ikka elus vaja, nii et lükan endagi poolt kompsukese seda kallist kraami sinna su lauaservale. Mis siis, et veidi takkajärele :).

Endal mul veel see vanus kus iga lisanduv aasta pigem protestivaimu äratab :P. Et mis, mina ja juba nii suur number :).

Aga loodetavasti sinna sinu kanti jõudes olen ka maha rahunenud :).

Edulist jätku senisele aastatekogumise ettevõtmisele sul :)!

Kadakas ütles ...

Palju-palju õnne!

Emmeliina ütles ...

maha magasin, kuid ega sa nendest mõnest päevast vanemaks läinud :)))

Lugedes - jälgides su tegelemisi tuleb meelde iiri vanasõna:
Elu mõte on üksteisele tuge pakkuda.
Sul see kunst juba nii noorelt käes.