reede, 5. detsember 2008

Kõrvaklappide ümbermaailmareis

Eile öösel koju saabudes ja postkastist jõuga nelja päeva posti välja rebides (vaene postimees, kes seda sinna omakorda toppima pidi), leidsin käkras ajalehtede vahelt sellise nutsaka:Algul vahtisin seda nagu midagi, mille kass tuppa tassinud on, aga siis käis ajus plõks ära. Kusagil septembri alguses tellisin amazon.co.uk -st kahed telefoni kõrvaklapid, endale ja poisile. Poisi omadega oli kõik kombes, aga minu omad Nokia 6110-le ei sobinud, kuigi tootetutvustus väitis sobivat. Paha inimene nagu ma olen, panin tagasiside lehele kriitika üles. Selle peale tuli tarnijalt kohe meil, et nad maksavad raha tagasi, olgu ma ainult jumalapärast nii kena ja võtku tagasiside maha. Vastasin neile, et raha ma ei taha, saatku õiged klapid. Lubati saata. Siis ei toimunud pikemat aega mitte kui midagi. Kusagil kuu aega tagasi tuli mulle saamata jäänu uuesti meelde, saatsin uue meili. Et oleks kena, või muidu. Ikka mitte mukitki.
Ja nüüd siis jõudsid klapid kohale. Kuna saatjal oli kleepsule jäänud riik märkimata, on pakk alustanud oma teekonda Inglismaalt, viibinud vahepeal Tais ja Malaisias, kuni keegi tark on taibanud ümbriku peale Finland kirjutada. Seal oli kellelgi õnneks ettekujutus olemas, mis riigis asub Harjumaa.
Aga kohale jõudsid, uskumatu küll. Ainuke häda, et vahepeal jõudsin endale poest uued osta.

Kommentaare ei ole: