esmaspäev, 8. detsember 2008

Eriti kurbade silmadega CRV

Ilusa ilmaga paistis välja, kui sopane mu kullake on ja nii sõitsingi esimese asjana hommikul Punase tänava Jazzi pesulasse. Pesulas märkasin õudusega, kuidas lisaudutuled tõusid kapoti kohale, pöördusid ümber ja kadusid kurva ohkega uuesti kapoti varju. Välja saanuna avastasin autot eest vaadates siis sellise vaatepildi: mõlemad Hella lisaudutuled rippusid juhtmete otsas kui kurva lõvi sabatutid.
Helistasin esimesele meeldetulnud infotelefonile ja palusin end autoabiga ühendada.
Eeeeeee-ööööööööö, mökitas noormees telefoni. Et mida ma üldse nendest tahan.
Hakkasin kurjaks saama. Autoabi ilmselt. Mitte pizzat tellida.
Siis loeti mulle kähku nende õigused ette. Et aega läheb umbes poolt tundi. Väljakutse maksab 300 krooni ja töö vähemalt 180. Väljakutset tühistada ei saa ja maksta tuleb ka juhul, kui nad midagi teha ei saa. Kliendil ei tundunud mingeid õigusi olevat, aga mis mul üle jäi. Istusin autosse ootama. Üks venekeelne Landcruiseri-sell tuli küsima, kas ma ikka tean. Tean-tean, kullake, ega ma siin niisama istu, päikesevõtmiseks juba külm. Oigasin ta õla peal, et tehasetuled ja kolm aastat sõitnud, sama palju sealsamas pesulas käinud. Kriisiaeg, arvas tema. Naersime mõlemad. Veetsin nelikümmend minutit pöidlaid keerutades ja möödasõitvate meeste keerdus kaelu imetledes, saabus kollase vilkuriga jeep. Vend kehitas õlgu ja arvas, et ega siin eriti midagi teha ei olegi. Pakkusin varianti, et võtku tuled eest ära (oleks mul olnud kruvikeeraja ja teip, oleksin seda juba ammu ise teinud).
Lõpuks saime ühisel nõul ja jõul tuled eest ära. Tüüp pakkus, et põhimõtteliselt võib ta tuled tagasi ka panna, aga siis peaksime käsikäes kuskile kruvisid ostma minema. Arvasin, et jääb ära.
Kui lõpuks tööle tagasi jõudsin, olid kohalikud õgardid mõlemad võileivatordid ära söönud, nii et nüüd olen näljane ka veel. Hrrrr. Ja teenindusse peab ka minema, kaua nende rippuvate juhtmetega ei liigu.
Majanduskriisini on meil veel pikk maa minna.

3 kommentaari:

konn, lendav konn ütles ...

Et rebisid juurtega välja;) Ma ei saa küll aru, kui oled selle auto ja nende tuledega ka varem rullipesulas käinud, mis siis nüüd täna?? Eelmisel talvel lisatuledega autoga käisin ainult survepesuriga pesumajas, rullide peale mitte ei mõtelnudki.
Ja jorisen ikka nende tulepesuritega - kui ütlesid, et ei saa reguleerida, arvasin, et äkki on Hondal väljahüppavad pesurid, nagu mu enda praegusel, aga sel ju punnitavad täitsa ise põrkerauast välja (ei oska plastjunni kohta kuidagi muudmoodi öelda;) Mina reguleerin hambatiku otsaga ja hästi õrnalt:)

Eve Piibeleht ütles ...

Olen selle autoga kolm aastat rullpesulas käinud ja käisin kolm aastat tema samasuguste tuledega vanema sugulasega. Seni pole midagi juhtunud, aga näe, üks kord ikka esimene. Honda teeninduse kutid panid tuled tagasi nagu niuhti.
Aga tulepesuritega ma ei viitsi jännata, ma olen sellega varasematel aegadel juba mässanud, no ei jõua kaks korda päevas seda neetud vedelikku juurde valada. Hondal käib see tulepesu samast lülitist, kus aknapesu, sellepärast maanteel ka selline kulu.

Segasumma Saara ütles ...

Deem, tõesti sinine esmaspäev sul ka.

Olen solidaarne!