kolmapäev, 15. aprill 2009

Rahu, ainult rahu!

Lugesin just Äripäev Onlinest, et homme ilmub Eesti suurima väljaandearvuga ajaleht "Kaubandus". Tsitaat: "Uue, tasuta ligi miljoni inimeseni jõudva ajalehe välja andmisega soovib Äripäev julgustada inimesi taas Eestis tarbima ning seeläbi majandust tõusuteele aitama. Leht hakkab ilmuma kaks korda kuus."

Muhahhaa.

Sellest, et ma Eestist juba aastaid ei saa endale ühtki riidehilpu ostetud, olen ma juba korduvalt kirjutanud. Ehitusmaterjalide defitsiidist ka. Viimasel ajal olen jõudnud järeldusele, et oluliselt mugavam ja odavam on kõik vajalik, kaasa arvatud taimed, endale neti kaudu koju tellida. Kordese roosid viimaseks näiteks. Nii et kui aus olla, ostan kodumaistelt kaupmeestelt viimasel ajal ainult süüa ja eestikeelseid raamatuid. Raamatuid kah internetist ja kui saaks, ostaks ka söögikraami netist.
Paar nädalat tagasi, kui arvuti kõvaketas hingusele läks, oleksin äärepealt firmale ühe tagavaraläpaka ostnud. Õnneks jäi ostmata - Lasnamäe Enteris ei saanud puukeelne klienditeenindaja ühestki küsimusest aru ja igal pool mujal oli sobiv mudel tellimisel.

Viimased paar nädalat olen üritanud autot osta. Lollike olen, kogemused puuduvad, eluaeg ametiautoga sõitnud. Hiline pistis kärbse pähe, tahan kastikat, kaheukselist, automaatkäigukastiga. Loomulikult on selliseid autosid Eestis müügil alla kümne. Helistan kuulutajatele: üks ei tea, kus ta auto parasjagu asub. Teine ei mäleta üldse, et kuulutanud oleks. Jne.
Mul hakkab ostuisu vaikselt üle minema. Ja Äripäev võiks oma 400000 tiraazi ilmutamata jätta, säästaks vähemalt loodust. Sest potentsiaalne ostjaskond jaguneb peamiselt kaheks: nendeks, kellel pole raha ja nendeks, kes ei leia sobivat kaupa.

3 kommentaari:

Hiline ütles ...

Ära taha automaatkäigukastiga, taha neljarattaveoga ja ikka selline, millel vähemalt tonnijagu veojaksu (mul jääb vahel pooleteisestki väheks)

Eve Piibeleht ütles ...

Automaatkast ja neljarattavedu võivad ka koos käis, ma sõidan viiendat aastat ühe sellisega, aga väike on ja ulma kastita. Ja mul pole peale automaadi muud tahta, mul on automaatkasti load. Ma olen liiga vana ja laisk selleks, et hakata manuaali eksamit tegema ;(

Minuke ütles ...

Sellest väljaandest võidab kindlalt üks ja see on ÄP reklaamiosakond, kelle reklaamimaht koguturu proportsioonis paraneb. Nullkasum, mitte vähem. Kui mulle haiglasse üks eksemplar toodaks, oleks sigarahul:)

Ma olin krooniline automaadivihkaja. Et võtab rohkem kütust, libedal teel ei ole perfektselt juhitav jne. Aga viimase aasta olen sõitnud ema "ratastel tugitooliga" ja enam vist manuaali ei taha. Aga kaheukseline kastikas oli ka minu unistus enne jeepi. Unistused on täitmiseks, osta endale ära ja näita pilte!
PS! Tänud õnnesoovide eest.