neljapäev, 11. juuni 2009

Täiesti mittevajalik ülemus

Ühe töölise arvates ei tee juht nagunii muud, kui sõidab uhke autoga, käib välismaal meelt lahutamas ja kui eelnimetatutest aega juhtub üle jääma, mõtleb tööliste kiusamiseks uusi lollusi välja.
Minu ja teiste sama koolkonna juhtide jaoks on firma juhtimissüsteemi kvaliteedimärk see, kuidas ettevõte mõnda aega ilma juhita hakkama saab. Tõsine proovikivi oli selles suhtes eelmise aasta kolmekuine haigusleht ja voila! mitte midagi ei juhtunud, kõik töötas edasi nagu õlitatult. Noh, eks kui ma teadvusele tulin, siis ma ikka distantsilt püüdsin silma peal hoida.
Selles mõttes ma oma viimase kolmepäevast haigeoleku pärast üldse südant ei valuta, ainuke kannataja olen ma olnud ise. Olen tüdinenud pruuskamast nagu kolm jõehobu ja võrreldes mu peegelpildiga on kõik miljard hiinlast olnud täielikud punnsilmad.
Ilm läks ka nii ilusaks, et rohkem kodus vedeleda vist ei kannata. Kuigi nina tilgub ja pea valutab endiselt.
Eks näis, mis enestunne homme ütleb.

2 kommentaari:

MetsasJooks ütles ...

Tere Thela.

Ma mõtlesin, et päälkijaga on mind mõeldud :P
Aga siis õnneks meenus, et ei ülemuseta ma juba seitse aastat. Lucky me!!!

Hülgasin delfiini, natuke tüütas ära.
Sotsiofoobi värk, uut linki pole palju jaganud.
Kui soovid, priva Biankaga, tema käest saab lingi ja tingimused.
Usutavasti on mõne päeva pärast sääl rohkem fotosid ja teksti. Seni kulub kogu jaks töötamisele ja elamisele.

Edu tõbede ravimisele ja kolimismöllule.
MJ

Eve Piibeleht ütles ...

Rõõm taaskohtuda, MJ :). Ja et Sinuga kõik korras tundub olevat. Ootan huviga.