kolmapäev, 16. september 2009

Innovaatilised levilahendused

Niisiis, levi meil endiselt ei ole. Viimasel nädalal olen kuulnud telefonifirmal kuulnud küll seda, et mul olevat liiga uus ja keeruline telefon (Nokia 6110, mudeli tootmine lõpetatud, kolm aastat levis ja ei olnud liiga uus, nüüd äkki on) kui seda, et ilmselt SIM-kaart loksub ja tuleks ära vahetada (huvitaval kombel esmaspäeval Tallinnas käies ei loksunud ta kuhugi ja levi oli sama telefoni ja SIM-kaardiga laitmatu).
Ostsin endale linnas käies siis lihtsa ja odava telefoni, Poolas toodetud MyPhone, hind 490 krooni. See poola ime vajaks lausa eraldi postitust - pluss on see, et saab korraga sisse panna kaks SIM-kaarti, eri operaatoritelt. Häält teeb samasugust plekist, nagu esimesed Nokiad, need, mida sai vajadusel ka külmrelvana kasutada, nii rasked. Väidetavalt on peal ka FM-raadio ja mp3-mängija, esimene ei saa kätte ühtegi jaama ja teist ma pole mängima saanud, sest microSD pesa Nokia kaarti ei tunnista. Pooled helinatest on hiina muusika stiilis plinn-plõnn-tsink-plekk-pang. Telefon on ilmselt mõeldudki hiina turule, sest sisse lülitades annab ta asukohaks automaatselt Pekingi. Helsingit ja Tallinna kodulinnade valikus ei ole, eestikeelne menüü on. Aga helistada saab ja muud ei olegi mul praegu vaja.
Nüüd on mul siis korraga käibel kolm SIM kaarti eri operaatorite ja eri numbritega, Elisa, Bravocom ja EMT. Kõik peaksid suunama, kui numbrit kätte ei saa. Aga tegelikkuses vahel suunavad ja vahel mitte, nii et kui keegi peaks soovima mulle helistada, varugu rohkelt kannatust.
Ahjaa, täna Ellamaal käies levis mu tavanumber probleemideta. Ei olnud telefon liiga keeruline ega SIM-kaart ei loksunud kuhugi. Ainult kodus on probleemid. Minul, aga mitte sidefirmadel.
Tekitab see aga totraid segadusi, näiteks otsiti mind eile haiglast, et homset vastuvõtuaega muuta seoses arsti haigeksjäämisega. Õnneks jätkus neil oidu õele helistada, kes siis minu nimel uue aja kokku leppis.

Kommentaare ei ole: