laupäev, 22. mai 2010

Täielik debiilik

Mina ikka noh. Surmväsinud nagu ma olin, tulin hiilgavale ideele peale nõupidamist Türki jääda. Kui ma siin nagunii olin.
Nüüd vedelen viietärnihotelli kohvikus, mahlaklaas nina all, kõik joogid, ka suurem osa alkoholist all inclusive...ja mõtlen, mida kuradit ma siin neli järgmist päeva ihuüksinda pihta hakkan, kui mul juba esimese päeva õhtuks suhteliselt igav on. Hotellitoas pole internetti (oleks, aga unustasin selle jublaka koju, millega mu miniatuursele Vaiole kaabli saab taha panna). Kohvikus on vägagi kiire wifi, aga siin ei tohi suitsetada. Rõdul on liiga palav ja ekraani kah ei näe. Paha siga, mitu viga, kärss kärnas ja maa külmanud...
Ju siis tuleb puhkama õppida :)
Pilt hotelli rõdult kümme minutit tagasi.

2 kommentaari:

lepatriinu ütles ...

Koht tundub küll lahe... Ja täna õnne, et saad rahulikult väljas olla. Kodus on seal mustmiljon õelat sääske, kes nädal aega näljas olnud...
Ja teadmiseks, kasvuhoones kõik elus, terved,kikkis ja kasvavad. Ja õues ka - muru (hoolimata eelmise nädalavahetuse niitmisest) on jälle põlvini ja võililled õitsevad kaunilt :)))

Bianka ütles ...

No kuule, ma ikkagi ei usu, et sul mõistusega kõik korras pole. Ilmselt hakkab hoopis tervis nii heaks minema, et tuli mõte mustade meeste tähelepanu nautida :P Igatahes kasuta seda võimalust täie raha eest!