reede, 30. detsember 2011

2011.aastal

on seel blogi mu elus olnud vaeslapse osas. Aiablogi on suurema tähelepanu enesele saanud, sest sinna ma olen end kasvõi sundinud vahepealseid tegemisi kirja panema, et järg tõsiselt käest ära ei läheks. Siin aga...sageli mõtlen autoga sõites terve postituse valmis ja lõpuks see jääbki kirja panemata, sest on läbimõtlemise käigus oma huvitavuse kaotanud. Minu enese jaoks.
Aastalõpp tuleb rahulik. Tööasjad on taas korras, viimastel kuudel tegemisi vapustanud kriisid lahendatud ja igapäevaelu rööbastesse jooksnud. Lahkunute asemel istuvad uued kolleegid ja tunne on selline, nagu olekski kogu aeg niimoodi olnud...tegelikult on uskumatu, kui ruttu nii mõnegi asendamatuks peetud inimese jäljed kinni vajuvad. Ainet mõtlemiseks, kui hakkad end asendamatuks pidama - ütlus, et kõik surnuaiad olevat täis inimesi, kes eluajal end asendamatuks pidasid, on ilmseltgelt tõsi.
Tühja sellest tööst. Hommikusel onkoloogilisel kontrollil palus arst endale meenutada, palju viimasest operatsioonist möödas on (kaart oli kuskil kabineti teises otsas). Kaks aastat ja viis kuud, vastasin peale hetkelist arvutamist. Visuaalsel vaatlusel oli kõik korras, lõpliku vastuse annavad nagu alati paari nädala pärast saabuvad analüüsivastused. Hiljuti tehtud mammograafia ka korras. Elame veel.
Vahetevahel on see ühest kontrollist teise elamine psüühiliselt vägagi keeruline, aga üldiselt olen treeninud end selle teadmisega elama ja sellele mitte mõtlema. Kui öised painajad tõepoolest magada ei lase, aitab pool tabletti. Õnneks juhtub seda üha harvem.
Uuest aastast loodaks seda, et tuleks vähemalt sama hea. Kindlasti operatsioonivaba. Et teistelgi  jatkuks tervist, sest tervel inimesel on kõige muugagi lihtsam toime tulla. Midagi juhtub siin elus kogu aeg, kord head, kord halba. Meie imeline, kordumatu ja ainult meie elu.
Head vana aasta lõppu neile, kes selleaastastel harvadel postitustel külas on käinud.

3 kommentaari:

helle ütles ...

Mõnikord ongi hea aasta see, kui kõik on vanaviisi.
Õnn on õnnetuste puudumine.
Kaunist uut aastat Sulle!

Heli ütles ...

Palju tervist Sulle uude aastasse, armas Thela!

Mõned inimesed võiksid: a) elada igavesti b) blogida igavesti.
Maailm oleks siis parem paik;)

Ja muideks, aiablogi on üks igavesti hea koht, kus värsket õhku hingata. Mina sain sealt kapaga teadmisi ja sel aastal oli tänu sealt pätsatud teadmistele mu aed vägagi õiterohke!

Unknown ütles ...

Ma olen nimelt Theresa Oliver. aga ma elan USA-s, paar kuud tagasi olin rahaliselt pinges ja oma meeleheite tõttu pettusid mind mitmed veebilaenuandjad. ja tänu oma erialale, nagu ma olen üksikema, oli 2 last ja kogu maailm tundus, et see ripub minu peal, ja ma kaeban ja arutlen sotsiaalmeedias oma sõbraga, kes elab (POOLA), kes mind suunas väga usaldusväärsele laenuandjale (proua Antonia Rowan) (CREDIT-SUISSE) laenuteenustest oli ta päästja JUMAL, kes saadeti minu perekonda päästma 3% intressiga 85 000,00 USD suuruse laenuga, ilma igasuguse stressita, pöörduge oma credit-suisse147@hotmail.com whatssap +393510351643