kolmapäev, 5. august 2009

Pilt ees ja jalad all

...saba veel rõngas ei ole, aga kuna sain just äsja ühe valuvaigistava süsti, on hetkel päris hea olla. Üllatav oli see, et ma pole ühegi opi eel varem nii rahulik olnud. Magasin terve öö kordagi ärkamata, abiks oli ka unerohutablett, aga enamasti ma ei suuda tervet ööd ühes tükis ära magada. Veel enam, olles hommikul sisse neelanud kohustuslikud valuvaigistid ja teinud õues ühe keelatud sigareti, põõnasin edasi kuni kella poole üheteistkümneni, kui mind üles ja opile ajama tuldi. Lausa hämmastav.
Kuna olin spinaalanesteesia ehk seljasüstiga nõus, olin terve opiaja rõõmsalt ärkvel, Alakeha hakkasin tundma neli-viis tundi hiljem ja siis oli muidugi vaja end ka kohe püsti ajada. Ma ei suuda mõista inimesi, kes suudavad haiglas lakke vahtides tundide kaupa lamada, ma olen selleks liiga püsimatu.
Väita, et mul on hea olla, oleks muidugi kunstiline liialdus, talutav oleks õigem. Kõigile pöidlahoidjatele aga suur aitäh ja hoidke veel natukene...

12 kommentaari:

Segasumma Saara ütles ...

Hoiame-hoiame, kuis siis muidu :). Ja küll see saba ka tasapisi jälle rõngasse tõmbama hakkab sul!

Kaamos ütles ...

Hoian juba eile õhtust saadik, vaevalt, et ainsana :D
Tugev oled!

elfriide tramm ütles ...

:)

kõike head!

Hiline ütles ...

Et Sul igav ei oleks ja lakke ei peaks vahtima :)
http://lady-mariona.livejournal.com/231665.html?view=1521905

MetsasJooks ütles ...

Thela hää,
ma hoian vahelduseks varbaid :P
(ärdagu pahandatagu, lihtsalt ei saa pidama).
Aga salasuitsu eest noom-noom :P
mj

Minuke ütles ...

Hm. Kui enne tähtsat lõikust veel suitsul käisid ning mõned tunnid hiljem juba arvutis kribad, siis pole saba rõngasse tõmbamine enam kaugel. Tubli inimene tarkade arstide käes all.

Helve ütles ...

tubli tüdruk!

Bianka ütles ...

Ei uskunud oma silmi, kui su kommentaari lugesin. Mis värk on, kas ajasin kuupäevad sassi, või lükkus op edasi... Olin kindel, et tänase õhtu tudud ikka maha, aga see pole sinu stiil. Oled ikka vinge mutt! Head paranemist!

Heli ütles ...

Pöial on rõngas seniks kuni Sinu sabagi:) Tänud postituse eest!

Köögikata ütles ...

Kiiret paranemist!

osaline ütles ...

Minu pöidlad olid ka, et Sa teaksid. Mustikased küll, aga ega see mõtet riku :)

Emmeliina ütles ...

kas nad sind mingite vidinatega voodisse aheldada ei püüdnud?
aga ega su tahtejõudu poleks see ka murdnud.
oled musterpatsient - pilt ees ja jalad all:)