esmaspäev, 1. veebruar 2010

Muusikalugu

Metsapiiga viskas meemiga. Mul endiselt, ja paistab, et ka igavikuliselt kodus Youtube kuulamine võimatu, Kõu lihtsalt ei suuda seda maha laadida. Imelugu aga, et täna töö juures vaba hetk mõnede asjade ootel. Igatahes aitäh imeilusa Marillioni loo eest.
Aga pulmad ja matused, oehh. Pulmadest kohe kindlasti ei mõtle. On olnud kah, ja rohkem kooselusid mina selles elus kogeda ei taha. Mulle sobib see lugu:


Matustele kah ei taha mõelda, kolm aastat tagasi, kui see vähijant pihta hakkas, mõtlesin liigagi palju. No kui siis, võiksid nad mu tuha merrepuistamise ajal seda kuulata:


Kolme blogijaga veel kõige keerulisem lugu, ma olen viimasel ajal üpriski vilets muusikanautija olnud. Proovime:
Bianka. Minu jaoks inimene, kes suudab pea alati pipratoosist suhkrutüki üles leida:



Metsapiigale saadan tagasi :)


Ja Laborihiirele selle (ma ei tea tema muusikalisest maitsest muhvigi, võib-olla panen täiega puusse...)


Oehh...väga keeruline oli.

1 kommentaar:

Bianka ütles ...

Aitäh, ütlesid nii ilusti mo kohta! Ma ise tavatsesin nimetada seda s***st saia tegemiseks...

Niisuguses rütmis elu sobiks mulle küll. Aga sinu "I want to break free" on mind samuti väga kaasa haaranud.