esmaspäev, 17. jaanuar 2011

Postiaadress, mehed ja indeksid

Meiekandi ainuke kodulähedane ehituspood läks detsembris mehele ja on nüüd Bauhof. Õigemini on tal praegu identiteedikriis, ei ole ta enam Ehitusmarket ja veel mitte ka Bauhof. Pooled riiulid on tühjad, aga kõige hädavajalikuma ikka leiab. Kuna mul oli vaja oma vahu- ja teibivarusid täiendada, juhuks kui järgmine soojustustuhin peaks peale tulema, külastasin. Vajalikud asjad sain. Otsustasin ka kliendikaardi ära vahetada, jaanuari lõpuni tasuta. Küsiti muu hulgas kodust aadressi. Selgus, et andmebaasis sellist küla ei ole. Eesti Posti andmebaas pidi olema. Ütlesin, et post meil ikka käib. Küsiti postiindeksit. Selle järgi leiti küla ka üles.
Pooltuttav müüja (personal müüdi ilmselt maha koos poega, sest samad näod on seal poes juba aastaid) tähendas poolel häälel, et naised ikka teavad oma postiindeksit peast, aga selle aja jooksul, kui tema seal poes on olnud, pole ta kohanud ühtegi meest, kes oma postiindeksit teaks.
Ma poleks seda vist tähelegi pannud, kui peale mind poleks üks vanem paar samuti kaardivahetusele asunud. Pakkisin lindi lõpus asju ja kuulsin paratamatult pealt. Ei teadnud see vaene mees ei talu nimegi õigesti, indeksist rääkimata. Poleks naist kaasas olnud, oleks kaart vist vahetamata jäänud...
Nii need mehed vahel kodu üles ei leiagi.

5 kommentaari:

Mariihen ütles ...

See ehitusmaterjalide pood on Laagri Maksimarketiga ühe katuse all?
Veel mõne aasta eest sai jõeäärsest tänavast Jägimäe Tehnopargi kaudu endise ja praeguse kodu vahet sõidetud... Vanemate lahkumisest alates on lapsepõlvealevik Laagri mulle nii kaugeks jäänud. Kahju kohe. Eriti siis, kui kevade ja suve paiku "Hortese" aiakaupade poest juttu juhtub olema...

neiud ärevil ütles ...

Eks nende meestega on muudki nalja saanud.Minu mees helistas kunagi mulle ja küsis mis numbrit töötunkesid ta kannab.Selle peale vist ei tulnudki,et võiks ju poes selga proovida.Loomulikult siis veel need ämma sünnipäeva kuupäevad ja arvukad laste omad.Aga kontonumber ja isikukood oli raudselt peas ja kodutee leidis igal õhtul üles.Kasvõi teisest Eesti otsast, ikka ööseks koju.

Emmeliina ütles ...

milleks mehele indeks kui neil on telefon ja internett:P
nalja saab aga siis, kui aku tühi.

Hiline ütles ...

Ha, ma küsisin oma mehelt ka postiindeksit - peas! lõi veel oma paksu märkmik-päevaraamatu plaksti õige koha pealt lahti, et vaadaku ma ise kui peast ei mäleta :)))
Aga vaat sünnipäevad... vaatamata, et juba üle 30.a. iga aasta alguses kannab kõik tähtsad (ka sünnipäevad) asjad uude päevaraamatusse, on esinenud juhuseid, et mind õnnitletakse paar päeva varem ja korra koguni 5 kuud hiljem :DDD

Jutik ütles ...

Hmm, just küsisin üleeile isa käest ja ta oskas kenasti metsataluga seonduva indeksi mulle ette vuristada.
Ja oma meeski läbis selle katse :)
Mittetüüpilised mehed minu ümber??