reede, 10. oktoober 2008

Välklampide valgel

Viimase aja motivatsioonikoolitustel on korduvalt juttu olnud sellest, et inimesi tunnustatakse liiga vähe. Ise olen küll püüdnud ebaeestlaslikult vastupidiselt käituda, sõna "tubli" ei maksa ju mitte midagi, aga annab rohkem kui mõnigi rahasumma. Ja muidugi peab see kiitus ka hingest tulema, tühjade tünnide kõmina tunneb ära pea iga inimene.
Endale on tunnustust ka viimasel ajal kapaga jagunud. Äripäev. EPL. Ajakirja Naised nädala naise tiitel. Tallinna vastutustundliku ettevõtte auhinna nominent. Tänane välisministri tänukiri, mille juurde käis niipalju välklampide sähvatusi, et isegi minu paksukskasvatatud nahk hakkas punetama. Lõpuks andsin intervjuu Gruusia televisioonile (Venemaa viisa saamine edaspidi on ilmselt kahtlane).
Ja Gruusial on ka veel ühte portsu beebiriideid vaja, nii et tuleb orgunnima hakata.
Midagi pole öelda, üksielamine tähendab minu jaoks ka seda, et ma saan rahulikult töönarkomaan olla ja keegi ei tänita mu kallal sellepärast.
See nädal on sellegipoolest tappev olnud. Liiga palju väliskülalisi, lõunasööke, õhtusööke ja tikuvõileibu. Seltskonnaelu ja small talk pole mu tugevaimad küljed ja ma olen ropult väsinud. Asja positiivne külg on, et külmkappi olen avanud terve nädala jooksul ainult kohvipiima kättesaamiseks ja raha pole pea üldse kulunud, sest selleks ajaks, kui ma koju jõuan, on poed ammu kinni.
Nüüd aitab, nädalavahetuse veedan koerte seltskonnas (kes õnneks ei räägi) ja kui ilmaga veab, muldan roosid ära. Metsast välja ei tule.
Töötajatele aga teen uue nädala algul suure tordilaua, sest tegelikult kuulub kogu see tunnustus neile. Mina olen ainult vahendaja.

8 kommentaari:

toompeale ütles ...

õnnitlused Sulle ka siitpoolt! arvan, et kui on tark, osavõtlik ja asjalik eestvedaja, on töötajatelgi tunduvalt lihtsam ja kergem oma tööd hästi teha. nii et usun, ennekõike oled tõepoolest ise selle tunnustuse ära teeninud! õnne veelkord!

Emmeliina ütles ...

minu poolt tagantjärgsed õnnitlused. Hea on kuulda, et omakasupüüdmatus veel tähelepanu ja tunnustust pälvib. Ilmselt oled väga hea asjaajaja ja lisaks ka töötajatest hooliv juht.

Bianka ütles ...

Kui omal ajal meilegi abisaadetised liikusid, siis tundus, et toimib kuidagi iseenesest. Ei toimi, keegi peab selle jaoks vaeva nägema. Ja initsiatiivi näitama. Tubli oled! Lugesin ajakirjast, et sul roosisorte lausa 65! Õumaigaad, annab neid mullata! Õnne, edu ja muidugi tervist sulle edaspidiseks!

Sipsik ütles ...

Olen minagi eriti viimasel ajal sind ajakirjanduses veergudel nägema hakanud:)
Minugi poolt õnnesoovid:) Iseenesest ju tõepoolest midai ei toimu, keegi kusagil näeb selleks ränka vaeva.

Eve Piibeleht ütles ...

Tänud õnnesoovijatele, aga sellesse, mis ajakirjandus kirjutab, ei tasu alati täie tõsidusega suhtuda, tavaliselt kui neil on neljapäevaks artiklit vaja, hakkavad nad kolmapäeva õhtul intervjuud tegema ja öö jooksul kokku kirjutatust saan ma tavaliselt isegi enda kohta midagi uut teada...seekord roosisortide arvu näiteks ja veel muudki.

Köögikata ütles ...

Palju õnne siitpoolt ka! :o)

MUHEDIK ütles ...

Õnne!!!!

Segasumma Saara ütles ...

:)

Tubli!